lauantai 6. huhtikuuta 2013

Just give me a reason

Heippatirallaa!(:

Haluun vaa nyt ekaks sanoo et oon tosi väsyny nii en iha tiiä mitä tän postauksen pituudesta ja laadusta tulee. Katselin äsken vähä vanhoja postauksia ja huomasin et kirjotan useimmite aina Lauantai iltaisin. Emmä oikeestaa tiiä miks?!:O Mut mul ei melkee ikin oo mitää suunnitelmii Lauantaisin. Vaa kaikki Perjantait on aina täynnä suunnitelmii. Noh, ei täs viikon aikana iha mitää oo kerenny tapahtuu. Maanantaina ku oli viel vapaata nii oltii Allun kaa vaa meillä ja sitte niillä. Kuvattii ja semmost. Ja btw, aik ihana ilma alkaa olla ulkona. Mut ootan vaa iha tosi paljon kesän alkuu. Anteeks ku valitan siit melkee mun joka postaukses. Hahah. Mut joo. On tosi ärsyttävää ku mun allergia-oireet on alkanu nyt ku jostaki semmosest puusta tulee siitepölyy. Sorry, jos mul on vähä kirjotus virheit, ainaki tommosis sanois, mut joo en oo tottunu kirjottaa "siitepölystä". Joo, haha XDD. Olin viime yön Ronnyl yötä. Sitä edellisenä yönä en ollu nukkunu yhtää tän allergian ja äsken olevan flunssan takii. Yskin kyl viel viime yönä ja valvottii sillee semi kaua silti. Tän takii oon just nyt tosi väsyny. Tulin himaa tänää joskus yhen aikaa ja autoin äitii vähä leipomises. Nukahdin kahelt ja heräsin kuudelt. Söin, ja täs nyt vaa datailen. Koht taas nukkuu. Unirytmi kokonaa sekasi. D; Hirvee päänsärkyki just nyt. Ja huomen pitäis sitte jaksaa juhlii sukulaissynttäreit koko päivän. Huhhhu..! Ku mul on sitte oikee päivä maanantain. Mul piti olla bileet kavereille eilen mut siit ei sitte tullu iha mitää kosk äiti ja iskä ei iha pitänny mun suunnitelmist. Meen ensviikonloppuna sitte shoppailee Mimmin ja Allun kaa itiksee. Jejeje! Oon oottanu tosi paljo et pääsis shoppailee. Tartten paljo kevät/kesä vaatteit ja kenkii. ÄÄÄÄ en jaksa oottaa!<3 :* Mimmi laittaa varmaa napakorun sitte samal. Hihi. Mul on jo ;p Joo lesoooo. Hahah noei. Oon aik väsyny. Ehk vaa menis nukkuu. Joo. Viel kuvii täst viikon ajalt.

















love u:*


puss



TEKSTI



aws:*


mun hiukset näyttää tosi vaaleelt
mut haluisin kyl blondit nytte!;(   


goodnight:*//-Soffi-

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti